miércoles, 30 de diciembre de 2009

Exposicions de territori II


El dia dos de novembre vam donar pas a la segona sessió de les exposicions de territori. Aquest dia van presentar els seus treballs la Laia Castellà i la Nàdia Ambroj i el seu tema va ser la organització d'activitats per als infants en els pobles petits, la Laura Hedo i l'Anna merino amb festes i tradicions d'hivern a Catalunya, la Sandra Cañete i la Elisabeth Torras amb festes de Badalona i activitats escolars i la Laura Sánchez amb la Mireia Vázquez i el seu treball va ser l'adopció internacional.
Totes van estar molt ben preparades i encara que no totes, algunes de les meves companyes no parlaven suficient alt i hi havia parts on no se les entenia.
No obstant això, em van agradar molt tots ja que per exemple, jo Badalona no ho conec i gràcies al treball de les meves companyes ara sí que puc contestar més o menys alguna cosa de Badalona i de les seves festes, un altre exemple seria el de l'adopció, el cas que van explicar de la Jana, em va agradar veure el desenvolupament d'aquesta nena.
Opino que en tots els treballs hi ha hagut una bona recerca darrere i moltes ganes ja que cadascú de nosaltres vam triar el que volíem fer i això fa que haguem fet el treball amb ganes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario