lunes, 28 de diciembre de 2009

Interpretant cançons i poesia visual

La Imma ens va ficar cinc cançons i havíem d'escriure en el nostre paper el que ens transmetia cadascuna de les cançons. Gràcies al ritme i a la lletra vaig poder fer l'exercici demanat:

-La primera cançó va ser El gripau blau: aquesta cançó em va transmetre molta alegria ja que cantaven uns nens i amb ànims. També infantesa perquè a part de que canten els nens la lletra de la cançó parlava d'un príncep i un gripau.

-La segona cançó va ser Lila: la cançó em va recordar a l'adolescència amb el ritme que tenia i la lletra de la cançó. També em van venir ganes de viure la vida al màxim en cada instant ja que la lletra diu que la Lila viu cada instant i que no té por de res.

-La tercera cançó va ser Pedro Navaja: em va transmetre xuleria perquè un tros de lletra diu que camina com els guapos. El protagonista de la cançó porta una dent d'or i viu una mala vida perquè diu que porta un ganivet a la butxaca i hi ha un moment de la cançó en que hi ha una situació en que hi ha un dispar.

- La quarta cançó va ser Com un puny: Em va transmetre tristesa per la lletra i per la melodia que és mol lenta. El mateix títol ja ens dona una pista. Em va transmetre també soledat per hi ha un tros que diu que passa les nits sentint la absència de l'amor i que se sent sol. Però a la vegada també em va transmetre esperança ja que espera amb impaciència l'arribada del seu amor.

-La cinquena i última cançó va ser Nit de Sant Joan: la melodia d'aquesta cançó transmet alegria i diversió ja que parla del dia de Sant Joan com si fos el millor dia de l'any. Ell mateix diu que és el dia més gran. Em va transmetre imaginació perquè parlava d'un follet que el dia de Sant Joan ens fa una visita.

En aquesta sessió la Imma també ens va mostrar a en Joan Brossa que aporta poemes visuals. Al principi em va costar bastant esbrinar els diferents sentits que donava Brossa als diferents poemes, però desprès em va acabar impressionant.

No hay comentarios:

Publicar un comentario