martes, 29 de diciembre de 2009

Inici recitacions i debats


El 23 de novembre van començar els debats i les recitacions. La Imma va demanar silenci absolut per a que els meus companys es sentissin a gust.
Les recitacions avui han sigut: Anaïs Alapont, Esther Aldehuela, Joan Amat, Nadia Ambroj, C
lara Antonio, Marc Ariño, Jordi Balet, Raquel Barberà, Cristina Bardia, Elisabet Barral, Regina Beltran, Mireia Bernardó, Encarnación Bosch, Sandra Cañete, Mireia Casanovas, Laia Castellà, Sandra Castelnuovoi David Catchot.
M'ha sorprès lo bé que ho han fet tots. Quan acabava un estava esperant impacient a veure que ens explicava els següent. Hi ha hagut de tot: alguns controlaven molt bé i d'altres es ficaven nerviosos però e
ls hi acabava sortint bé. La veu de tots ha sigut correctíssima ja que jo estava a darrere de tot i els he sentit als meus companys perfectament.
Els nervis han sigut traicioners i han fet que miréssin al terra. D'altres parlaven amb tanta naturalesa que m'he quedat ben asombrada.
Avui també han començat els debats i aquest a sigut l'ordre: La integració dels nens discapacitats a les aules, si o no?, l'educació
fins als divuit anys, sí o no?.
Els meus companys d'aquests debats han triat temes d'actualitat. El primer debat ha usat un registre entenedor, no es repetien les idees explicades, han fet una bona investigació sobre el tema.

El segon debat encara que hi han hagut idees repetides han estructurat els arguments d'una manera correcta dins el debat. El registre usat era clar i entenedor.
M'han agradat tots dos, el primer ja el coneixia perque en vam parlar a seminari encara que han sorgit idees noves. L'últim em va fer canviar el meu punt de vista sobre aquest tema gràcies als meus companys.

No hay comentarios:

Publicar un comentario