miércoles, 30 de diciembre de 2009

recitacions i debats III

L'ordre va ser el següent: Laura Sánchez, Karen Luna, Clara Medina, Anna Merino, Roc Molina, Ivan Moreno, Edu Muñoz, Jordi Mur, Alba Orna, Albert Paredes,
Marina Parras, Adrià Pérez, Sandra Pérez, Rode Pico, Laura Poch, Helena Prim, Sergi Rella, Joan Ribas i Marta Rodríguez Antón.
En aquesta sessió hi va haver una gran varietat de recitacions des de contes i poemes fins a monòlegs humoristes.
La meva companya Alba va explicar una llegenda d'Andorra que jo en sabia l'existència però no em sabia la història sencera, em va sorprendre i em va agradar molt ja que encara que nomès siguem dos d'Andorra, fem transmetre els nostres coneixements als altres companys sobre el nostre petit país. Tots els meus companys van fer una molt bona elecció dels texts que van explicar-nos amb molta expressivitat i gesticulació de les mans.

La sessió de debats va ser: uniformes sí o no?, pla escola 2.0 sí o no?
El primer debat va ser molt entenedor ja que quasi bé tots el coneixem molt bé el tema dels uniformes. En canvi, l'últim debat va ser molt interessant ja que jo coneixia el tema superficialment i els meu companys em van fer que m'interessés molt més aquest tema de debat i el conegués més profundament.

No hay comentarios:

Publicar un comentario