miércoles, 30 de diciembre de 2009

Exposicions de territori IV

El 16 de desembre vam fer les últimes exposicions orals de territori. Els meus companys que van exposar aquest dia van ser: la Estel Gamisans i la Clara Antonio amb Diferents camins per un mateix destí, la Sara Torras i la Regina Beltran amb la gent de Can Clos, l'Héctor Ros i el Pol Laorden amb l'esport al territori i per últim en Josep Fosalba i l'Adrià Pérez amb la llegenda de Sant Jordi.
La introducció de tots els grups va ser molt atraient i va ser un bon començament ja que això va fer que almenys jo volgués saber com continuava les seves explicacions.
En algun cas el llenguatge corporal va ser exagerat però en general va ser molt natural. Com sempre passa, algun company va tenir la mala sort dels nervis i la seva veu no va ser massa entonada correctament, el volum era baix.
El registre de tots els meus companys va ser entenedor i clar.
M'agradaria centrar-me en l'última exposició: Em va sorprendre que el tractar una llegenda tan popular i tan coneguda per a tothom pogués atreure tant la meva atenció.
La creativitat que van tenir en tot moment va fer que em quedués bocabadada amb el seu treball tan ben realitzat.
Amb aquestes exposicions vam concluir les exposicions orals de territori. Temes molt interessants i originals. Vaig quedar ben satifesta!





No hay comentarios:

Publicar un comentario